Myskväll

Vi hade en supermysig kväll hos Per och Carro igår. Maten kan ha varit bland det bästa jag ätit någonsin! Åt så jag var svimfärdig efteråt! Min goe bearnaissås och ett vulgärt gött rostbiff-kött som Carro stekte så perfekt så hon skulle få medalj!
Efter maten åkte chipsen fram direkt, trots att man va spyfärdig, men jajjemän, dom gick ner dom med! Sen var det spelkväll för hela slanten, fan va kul det var! Sällskapsspel är verkligen underskattat och spelas alldeles för sällan! "Med andra ord" körde vi i ett par timmar å herregud vad man skratta, beskrivningar på ord som inte var utav denna värld! Och Dan:s "öööööö" "öööö, öö, öööö!" Hahahaha! Carros hysteriska "prata-så-fort-så-det-inte-hörs-vad-jag-säger-så-jag-hinner-förklara-så-mycke-som-möjligt" va rätt komiskt att lyssna på också :D

Efter några omgångar gick vi över till Buzz istället som vi körde ett par ggr innan Tina somnade i soffan nätstan mitt under ett spel, då var det dags att gå hem!

Tack för en kanonkväll Per och Carro!

Kommentarer
Postat av: Cliin

Ni är för goa, tack själva! Bempan var den bästa vi ätit ever!!! Härligt att få skratta lite i alla tråkigheter...

2010-04-18 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0