Sanitär olägenhet?

Tror på riktigt att vår lya hade gått under den statusen om det kom någon fackman och inspekterade. Vet inte om jag har blivit äcklad av mitt eget hem förut? Nu när jag börjar gräva i dreten är det på gränsen alltså. Tänker inte ens visa på bild. Jag skäms. Dammet kan inte kallas för damm längre. Det har passerat damm och utvecklats till något annat, större, otäckare. Tittar man riktigt noga har troligtvis råttorna utvecklat organ och lever sitt egna lilla liv och dom förökar sig i en skrämmande takt. Kan hända att jag överdriver :P Men jag har ju alltid mått psykiskt dåligt av ett smutsigt hem.

Tack gode gud så har snart snabeldraken utrotat dammet-som-inte-längre-är-damm-utan-något-större-och-otäckare.
Det är så juvligt att städa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lellmormor

2010-04-09 @ 14:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0