Skivstång

Gud va skönt det är att vara ledig! Det bästa är nästan nu under morgonen när man sitter framför tv:n och äter en lååååång frukost, snokar lite på facebook och slöglor på Malou. Man vill inte sätta fart med någonting.
Inga planer för min lediga dag, förutom att jag ska på ett skivstångspass nu vid 12. Många år sen jag var på skivstång, så ska väl räcka med ett litet plaströr att stå å lyfta på så får jag träningsvärk i ett par dagar sen. Tror dock inte att plaströret är ett alternativ, så jag får väl köra på stången som alla andra. ;)

Funderar på att byta ut lite kläder idag; lägga upp lite vinterkläder på vinden och ta ner lite sommarkläder och skor. Men vi får se,  nu ska träningskläderna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0