torsdagsmys :P

Träningspasset idag var det bästa jag varit med om på länge! Var huuur trött som helst innan, men tvingade mig verkligen iväg och jag blev så jävla pigg! Tror det får bli ett pass imorrn igen, ujuj vad bra man mår sen! Men nu efter mat, dusch och en långprommis med Wille så känner man sig som en klubbad säl, fast på ett gött sätt då :)

Nu ska vi mysa till det med öl, ost, kex och sju sorters korvar som vi köpte på torgmarknaden idag. Ska bli spännande att smaka på!
Det är så härligt när min prins är hemma!




Kommentarer
Postat av: Ölands(n)appsen hehe

Skönt att läsa att du är på bättre humör ikväll

Schkåll

2010-04-29 @ 22:35:15
Postat av: Pssssssssst

Schu sottersss schnappsssar

2010-04-29 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0