Bra lördag

Dan va piggare igår så det gick bra för han att jobba. Det var ju bra för då fick jag tid för att röja upp lite hemma. Gick en lång härlig runda med Wille som fick premiär-bada för året. Han studsade ner i älven och han blev som komplett galen! En hund som älskar att bada SÅ mycket vet jag inte om jag skådat förut! Det var riktigt kul.

Drog hem till mamma och pappa en sväng på en kaffe på baksidan. Gött i solen!

Fanns ju inget annat alternativ än att sätta på grillen när Dan kom hem- lördag, strålande solsken och en nyköpt flak med folköl, uuuu va gött vi hade det på balkongen!

Dan tog ytterligare en vilodag, vilket jag tyckte han gjorde helt rätt i. Jag cyklade (årspremiär!) iväg till Malin och tog några folkisöl där med henne och Jimmy, sen tog vi en tur till Koriander. Var en lugn och trevlig kväll och min älskling kom och hämtade mig strax efter ett.
Bra lördag, som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0