Frustrerande!

Ganska nyss kommit hem från jobbet. Känner mig ganska pigg idag, började diska och fejja här. Har även tvättid i eftermiddag så jag drog ur sängkläderna ur sängen. När jag stökat i ca 15 minuter känner jag att det börjar ta emot lite. Det liksom trycker i magen och värker lite i nedre delen av ryggen, känns tungt på något vis.  Inte smärta utan mest lite tungt. Så jag la mig ner en stund igen och då blev det bättre. Hur försiktig ska jag vara egentligen? Gör det något att det trycker lite? Jag vill ju greja nu! Överallt läser jag hur viktigt det är att vila, vila, vila när man bär tvillingar, men jag måste väl kunna leva ett vanligt liv och kunna diska och plocka? Får väl ta en liten bit i taget kanske, men hallå? Jag är bara i vecka 17 snart, jag kan väl inte bli handikappad redan? Någon som har några kloka ord att dela med er får gärna göra det! :)

Kommentarer
Postat av: Jolie

man kan leva som vanligt om man lyssnar på kroppen samtidigt. Vila om det känns tungt och greja lite i taget ;-) Det är väl "jobbigare" att bära på två bebisar? Själv har jag varit handikappad från vecka 14 med Gabriel o vecka 20 med Miaranda ;-) Foglossning.. Men nu denna gång kämpade jag på med VFU och sen satt jag i soffan när jag var hemma... Gud vad mkt jag skriver.. :-)

2010-08-18 @ 18:45:11
URL: http://omenmamma.babyblogg.se/
Postat av: Mami

Nu är det färdig fejat PUNKT innan du varit till morska. Vi får hjälpa till förstår du väl....

2010-08-18 @ 22:52:34
Postat av: Anso

Håller med mor din :) Fråga "morskan" haha.

2010-08-19 @ 10:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0