Onsdag

Idag har jag varit ganska så duktig måste jag säga :) Har städat och dolat en hel del. Sen åkte jag till mamma och pappa och hämtade "gardinen" som mamma har sytt till åt mig som ska täcka städskrubben i hallen istället för en dörr. Blev bra tycker jag, kul med lite mönster och färg som bryter av.



Har även spraymålat några korgar som vi har grejer i i badrummet. Träfärg blev svart. Får visa resultatet imorrn, har inte fixat färdigt dom riktigt än.

Under eftermiddagen har Anso och Jenny varit här på fika, mycket trevligt! Ska bli kul att komma tillbaka till jobbet snart känner jag. Rent praktiskt hade det varit skönt att va hemma en vecka till, det är först denna vecka jag egentligen har tagit tag i saker och börjat fixa sånt vi behöver göra, så en aktiv vecka till hade suttit fint :) Men, men, det är bara att hoppas på att det finns någon gnutta energi kvar efter arbetspassen!

Nu är Dan i full färd med att sätta lister, han är duktiga han med :)


Kommentarer
Postat av: Anso

Jaa, var gör ssnyggt med den i hallen.

Å va jag längtar till veckan då ni kommer tillbaka till jobbet. Ska bli så kul :)

Kram

2010-08-12 @ 09:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0