Premiärshoppat

Idag efter jobbet tog jag mig en tur på stan med syrran. Nu har jag premiärshoppat några klädesplagg till våra gossar :) Kan bli farligt detta ujuj vad mycket sött det finns! Förstog direkt varför så många mammor handlar så grymt mycket till sina barn, det är ju huuuuur kul som helst! Men jag köpte bara ett klädeset var och en pyjamas var, mest för att det är lite kul att börja lite, hehe. Självklar måste jag visa ;)
Kör på strl 50- det minsta som finns i vanliga affärer och hoppas att barnen inte blir ännu mycket mindre så man måste akuthandla prematurkläder när dom kommer :S

2-pack pyjamas från H&M:



Bodys med samma tryck i olika färg :) Matchande byxor. Köpt på Lindex:



Gulligt va??! :D

Såg att jag idag visst går över i v. 20, jag hinner inte med! Men det e ju logiskt om man tänker efter, datumet blev ju flyttat 9 dagar och enligt den tidigare beräkningen skulle jag gått in i v 19 på torsdag så då stämmer det ju. Ujuj, kändes som typ två veckor bara försvann! Får snart uppdatera med lite info om vad som sker i dessa veckor då, hehe....

Känner mig lite småkrasslig, som om jag är påväg att bli förkyld. Sov en timme när jag kom hem från stan och sen när jag vaknade har jag blivit lite tät och fått ont i halsen :(
Annars är det bra, ingen värk eller direkta andra åkommor (Ja förutom halsbränna och sura uppstötningar då) och det sprattlar på i magen, dom håller igång rätt bra, hehe :)  Det är mysigt.
Dan har däremot ont i en stortå :P Vette fan vad han har gjort men det började med ett sår och nu är tåa dubbelt så stor och varig, euuu..... :S

Kommentarer
Postat av: Mami

Då vet vi vilken stil,små tigrar;)Dan har nog fått nageltrång dä äbare å gå å röcke bort;)

2010-08-31 @ 20:13:52
Postat av: Cliin

Vilka schnygge outfits :-) Gilla!

2010-08-31 @ 20:44:10
Postat av: Tessan

guuud... känner att ja inte riktigt fattat ändå att de blir TVÅ!!! haha

2010-08-31 @ 21:02:12
URL: http://whiskeytessan.blogg.se/
Postat av: erka.

åh tigerdräkten är så söt tänkte köpa den till min systers kommande!

2010-08-31 @ 22:45:13
URL: http://erikalouisekristin.blogg.se/
Postat av: wicci

Fina kläder :D har en hel hög prematurkläder här hemma om du behöver det sen. Från strl 40

2010-09-01 @ 08:17:32
Postat av: Melanie

Ja det finns så mkt fint att handla, man får aldrig nog:) Jag har två vita bodys i storlek 44 som vi aldrig hann använda till Moa, eftersom hon låg i enbart blöja den första 1½ veckan. Om du vill får du gärna komma förbi på en kaffetår och ta med dom hem:) Kram!

2010-09-01 @ 11:43:23
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Anso

Å så fint :)

2010-09-01 @ 16:12:44
Postat av: syster

För det första JAG VILL INTE VETA MER OM TÅN:-P det räcker att Dan visade den! Och kommentar nr2 mostrarna och mormor fixar prematurkläder om det skulle behövas;-)

2010-09-01 @ 18:10:18
Postat av: Tina

Melanie & Wicci: Jag lånar jättegärna prematurkläder om det skulle bli läge för det! :) Och en kaffetår låter prima Melanie, vore jättekul att träffa både dig och din lilla prinsessa! :)

Sofia: Jag litar på er! ;)

2010-09-01 @ 21:31:32
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Linda

Supersöta kläder.. Pyjamaserna må jag också köpa :-D

2010-09-02 @ 11:16:58
Postat av: Jolie

sött. M fick lika body o byxor, fast rosa :-)

2010-09-02 @ 16:26:08
URL: http://omenmamma.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0