Sköna dagar

I förrgår kväll blev jag och Dan utbjudna till Tezzans föräldrars hus vid sjön Visten. SÅÅÅ mysigt det var där ute! Drömboende för många skulle jag tro :) Vi tog båten ut på Visten och fiskade, sjukt mysigt! Jämt blev det åxå för vi fick en fisk var :) Dan och Tezzan fick en varsin aborre och jag fick gammelgäddan! ;) Eller jah.... Tezzan sa att det var näst intill en gäddbebis och slängde tillbaka den i vattnet, men jag vill hävda att det var en rejäl jävel! Hade panik när jag drog upp den, har bara fått en fisk i mitt liv tidigare. Va ju så hysterisk så jag sträckte mig, haha! Riktigt kul att få napp! Så nu vill vi ut med mer båtar och fiska innan det blir för kallt så jag hoppas alla med båt anmäler sig frivilliga att åka ut med oss! ;)

Dans fisk


Min fisk


Tezzans fisk


Igår hade vi brudkväll hemma hos Marie. Vi käkade räkor i mängder, tösera pimplade vin och jag pimplade päronsoda :) Ida var hemma från Göteborg, riktigt kul att se henne igen! Kanonmysig kväll med Marie, Tezzan, Ida och Louise! När det var dags för dom att dra ner på stan skjutsade jag ner dom och åkte sen hem till min Dan för då var jag så trött så trött. Återigen en härlig kväll!

Idag blir det fika med Sandra och Anna, sköööjsigt! Men först ska jag fixa lite i lyan.

Kommentarer
Postat av: Mami

Är det en flytväst jag skymtar??? Vad glad mami blir;)

2010-08-05 @ 18:43:26
Postat av: Tina

haha jaaa det var Dan som insisterade på detta. Han är så ordentlig så ;)

2010-08-05 @ 19:59:17
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha o ja som ratade pappa totalt me flytvästarna haha Tur de finnas lite Danisar här o där ;)

Världens mysigaste kväll <3

2010-08-09 @ 21:46:38
URL: http://whiskeytessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0