Spontan spya (obehaglig läsning:P)

Jaha då vaknade man imorse och kände sig riktigt pigg och utvilad! Upp, hungrig som en varg så jag åt en mini-frukost för att mätta det värsta. Hade nämligen planerat att äta frukost hos mamma och pappa idag, så jag åt bara en för-frukost hemma :)

Skjutsar Dan till jobbet vid kvart i tio och åker sen mot mamma och pappa. När jag är på Hagaleden så bara helt plötsligt spyr jag (!?). Vart fan kom det ifrån???? Mådde inte ens illa innan! Och hur lätt är det att stanna på Hagaleden? Det går ju inte! (Känsliga läsare bör ej läsa :P)
Så jag får ju köra hela vägen till Kroppkärrssjön innan jag kan stanna och, så att säga, göra mig av med denna spya som jag så fint har fått förvarat i munnen. Ve och fasa!!!! Sen spydde jag som en kalv där, mest för att  jag tror jag mådde så jävla dåligt av att ha åkt med en spya i munnen i ett par minuter. Så jävla äckligt!
Så när jag kom till mamma och pappa och den fina frukosten stog serverad så kunde jag inte äta någonting utan fick lägga mig i soffan istället. ROLIGT!

Jag undrar vart detta kom ifrån? Jag har inte spytt på 6 veckor. Men men, nu känner jag mig bättre igen och börjar bli lite hungrig. Får kanske försöka mig på frukost igen :P
Ursäkta mitt brutala inlägg, men jag var tvungen att dela med mig av denna skräckupplevelse :P (La ju iallafall inte upp en bild på händelsen, haha!)

Igår gick jag in i vecka 18.

Kommentarer
Postat av: Jolie

haha förlåt att jag skrattar.. men jag tyckte det var ett roligt inlägg ;-)3 st spontana spyor blev det för min del.. ( och en vinterkräksjuka..)

2010-08-27 @ 14:18:44
URL: http://omenmamma.babyblogg.se/
Postat av: Tessan

Stackarn!! Bara såru vet så går tydligen "vinter"kräksjukan här i jönnet.... Hoppase den inte spritt sig till k-town :) Hoppas även du mår bättre vännen! köss

2010-08-27 @ 20:55:02
URL: http://whiskeytessan.blogg.se/
Postat av: Melanie

Jag spydde konstant i 4 månader, men sen lana det av. Spydde några ggr på slutet också, men inte alls sådär en 5 ggr per dag som innan;-) Härligt med v.18 - tiden går så fort! Kramar!

2010-08-28 @ 06:57:55
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Emmeli

Nee, det dära lät inte så kul. Fast jag småfnissade lite när jag läste. Förlåt! ;o)

Men tina, kan vi inte få ett inlägg om vad som händer i vecka 18 =D

2010-08-28 @ 08:11:13
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0