Gråter

Jag är så jävla trött på att vara gravid... Jag gråter och skrattar om vartannat. Jag har ont i hela min kropp, framförallt i min rygg. Jag kan inte gå upprätt, jag kan inte sova på nätterna, jag kan knappt klä på och av mig själv.
Jag har gått upp SJU kilo på TRE veckor!
Väger 92 kg, helt plötsligt gått upp totalt 22kg!
Jag undrar varför det helt plötsligt blivit så jobbigt. Jag ser ju inte själv vad fort jag växer. Förrän jag kollar på kort. Då förstår jag. Och tycker nästan lite synd om mig själv. För nu är det brutalt jobbigt..
Jag vet att det är sluttampen nu, men jag måste få klaga lite iallafall. För det är sjukt jobbigt.

V35


V 33


V 29


Så tänker jag vad vi väntar på. Och gråter ännu mer. Fast av lycka. Och tycker såklart att det är värt det. Längtar så.

Kommentarer
Postat av: Anso

Förstår verkligen att det är jobbigt nu. Det ser man ju bara på korten.

Ha en bra helg!

Kram

2010-12-18 @ 11:25:57
Postat av: Linda

Håller med, det är tungt och jobbigt nu.. Och jag bär "bara" på 1.. Men snart Tina, snart :D Du har hört det många gånger, men det är ju sant..

Hoppas du får en bra helg iaf :D

Kramkram

2010-12-18 @ 12:49:12
URL: http://wwwhellstroma.blogg.se/
Postat av: ölandsmamsen

Har du sett den tecknade bilden "Vadå er badboll?" Du skulle kunna ställa den frågan, fast här är det nog "er pilatesboll" som gäller. Jag tror inte att det finns badbollar i den storleken.....:)och så det är bra att du får "spy" lite, helt okej vi finns här som "spypåsar". Trots allt, ha en bra helg. Kram

2010-12-18 @ 13:17:56
Postat av: Jolie

wow. Vilken mage! :-)

Förstår att det är jobbigt. Fast jag hade bara en i taget ;-) Gick oxå upp 22, Fast på mig satt dom lite överallt ;-) På dig sitter det bara på magen?!



SNART Tina kommer dagen du väntat på! Inte länge kvar nu.

2010-12-18 @ 13:56:33
URL: http://mammajolie.blogg.se/
Postat av: Julia

Kämpa på!

Underbar blogg förövrigt :)

2010-12-18 @ 14:21:53
URL: http://jgrankvist.blogg.se/
Postat av: Melanie

Tina, man FÅR gnälla och man MÅSTE gnälla! Så är det bara;) För alla dagar är ju liksom inte roliga. Och speciellt inte i slutet, då är det tungt och jobbigt. Men nu är du/ni snart i mål, häng i! Kram!

2010-12-18 @ 14:52:54
Postat av: Ölandspappsen

Så ser jag ut/har jag det jämt .he he

Du slår väl ihjäl mej när vi träffas för dom dåliga skämten. Kämpa på nu ,bara en kort bit kvar . Du är på upploppet nu , vila så mycket du kaninnan det är dags.

2010-12-18 @ 17:46:12
Postat av: Tina

tack för alla uppmuntrande ord! hormonerna skenar verkligen vilt nu känner jag!

och janne: dina törra skämt är otroligt törra! :) hehe, men dom får mig att garva iaf :)

2010-12-18 @ 20:13:00
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Melanie

Lovar att det var/är så för alla;-)

2010-12-19 @ 07:45:59
Postat av: Anna

Gnäll på! :) Tänker på dig, usch blir utmattad bara av å titta på dig :P

Men snaaaart kommer allt de här jobbiga bara vara som bortblåst :)

KRAAAAM

2010-12-19 @ 12:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0