Torsdag och fredag

Igår hade jag en pysselipyssel-dag hemma hela dagen. Jag griljerade en julskinka, kokade knäck och plockade iordning här hemma. När Dan kom hem från jobbet kom syrran och Noel hit (Peter va på julbord) så åt vi tacopaj tillsammans, det var mysigt. Tyckte Sofia skulle få slippa laga mat till sig själv när hon va ensam ;)
Sen hade jag en kvällstid på akupunkturen vid halv åtta. Det var min torsdag.

Idag startade jag dagen hos barnmorskan, blodtryck låg stabilt, allt väl. Efter det tog jag mig en MYCKET långsam promenad till jobbet. Det var skönt, kallt och friskt :) Lämnade mina sjukskrivningspapper till chefen och tittade upp på våningen för att hämta en klädesleverans :) Tusen tack Pernilla för alla fina kläder du hade lämnat! Kanonbra och att det var i flera olika storlekar var perfekt!
Pernilla har själv tvillingpojkar nämligen :)

Resterande dagen har jag tillbringat hemma hos systeryster och dit ska vi snart tillbaka för att umgås, klämma en pizza och se på Idol-finalen. Har inte alls följt Idol iår, men finalen bör man ju se! :)

Såklart så hejar jag på Jay!


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jay, Jay, Jay, måtte han vinna!!! Jävla tv4 som tabbar sig!!

2010-12-10 @ 22:26:02
Postat av: Tina

men vann gjorde han, tjohoooo! :D

2010-12-11 @ 10:45:42
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0