En arbetsdag kvar

Kan tacka regnet idag för att jag fick lördagskvällen ihop med min älskling. Han skulle ha varit borta i Åmål hela dagen idag och jobbat, men pga skyfall var det omöjligt att sälja kläder utomhus så det var bara för han att packa ihop och åka hem igen. Synd på pengarna men härligt att ha han hemma :) Känns som vi aldrig ses nästan.

Jobbhelg- sista rycket nu. Jobbar delad tur imorrn- 6.45-21.30, SEN..... Sen äre äntligen semester! 4 härliga veckor av ledighet, och den ledigheten kommer precis i rättan tid :) Nu behövs den verkligen känner jag! Kan tro att morgondagens delade tur kommer bli världsrekordslång, hehe...

Nu blir det film!


Kommentarer
Postat av: Melanie

Äntligen dags, gud va gött!! När jag gjorde sista natten innan jag gick på havandeskapspenning, jisses - det var dom längsta 10 timmarna i mitt liv tror jag haha:-) Men va gött det var sen, bara tömma skåpet och säga tack å hej! Haha. Ha det riktigt gött på semestern nu, och njut och söv ordentligt!! =) Kram!

2010-07-18 @ 13:34:02
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0