Grannfejden

Ja som sagt... Igår (SÖNDAG) höll grannjävel med sällskap på att härja igen. Men söndag liksom?! Återigen vända å vrida i sängen och irritation som växte. Jag halvsov lite och sa väl inte så mycket, men när klockan var 24 så tröttnade Dan rejält på dom, klädde på sig och gick och ringde på och sa till. Tack och lov blev det tyst då. Hoppas han tänkte till lite skitsäcken. Verkar inte ha bott i lägenhet förut iaf, eller så är han bara allmänt dum i huvudet. Kanske nyss flyttat hemifrån och planerat att leva det ljuva livet som "vuxen" nu. Men jag kan säga att jag drar mig INTE att ringa efter securitas om det kommer behövas framöver! Vi ska allt ta ner han på jorden vi, haha! :P

Va på stan med mamma idag, försökte hitta mig något klädesplagg, men det var dömt att misslyckas, hade nog inte den rätta feelingen idag. Men kom hem med 4 pocketböcker istället :) Köp 4 betala för 3 på Bokia. Var längesen jag läste nu, men det brukar mest bli på sommaren. Har redan börjat på en, och har jag väl börjat kan jag inte sluta. Tog en paus för att blogga nu, men nu ska jag forstätta läsa! En sann historia om en 14-årig tjej som efter att blivit våldtagen börjar prostituera sig. Gripande och obehaglig men man kan inte sluta läsa!

Så jätteroligt sällskap är jag väl inte nu, men Dan verkar inte bry sig så för den nörden har ju fastnat i nått törrt dataspel där han bygger byar och anfaller sina fienden, haha!! Han har alltid sagt att det är så fånigt att va besatt av ett dataspel och nu sitter han där själv och skriver brev till sina kompanjoner, moooahahahahaha! Dan 6 år :)

Kommentarer
Postat av: Melanie

Det låter bra. Helt rätta takter - skit ska skit ha! hahaha:-)

2010-07-06 @ 07:47:05
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0