Nerräkning

Har haft fina lediga dagar i helgen. I lördags var vi till Örebro för att fira våran kusin Mia som äntligen tagit sin juristexamen. Supertrevlig dag med maaaassa god mat, men hett vare! Ujujuj, över 30 grader måste det ha varit iaf och ingen vind.
Tagit endel bilder från kalaset, men dom lägger jag upp en annan dag.

Resterande ledighet har bestått av sol och bad i helgen, ljuvligt! Varit på Mörudden två dagar på raken och igår hann jag och Dan även med ett kvällsdopp på Örsholmen.

Nu är det sista rycket på jobbet innan semstern. Eller ryck och ryck... Jag lullar väl runt där som en påse skit och får inte mycket gjort. Räknar timmarna och minuterna typ. Stackars arbetskamrater, nu vill jag verkligen bara va ledig! Men alla känner väl lika tänker jag. 4 arbetsdagar kvar- imorrn och sen gör jag helgen fred, lörd, sönd. SEN. Sen ska jag va ledig, ledig, ledig! Längtar så. Hoppas vi får lika tur med vädret som vad första gänget haft :) Eller får vi åtminstonde hälften av den sol dom har haft så är jag rätt nöjd, har ju varit en kanonmånad! Gör mig inget med lite regniga dagar heller kan jag säga. Ska bara bli skönt att få va hemma. Men veckan på Öland- då hoppas jag iaf på sol och värme :)

Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Det är alltid sol och värme på Öl-land ,hehe

2010-07-13 @ 22:56:03
Postat av: Jolie

Inte för mkt värme bara ;-) Idag kan man ju andas och det tycker jag är skönt.

2010-07-14 @ 12:00:00
URL: http://omenmamma.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0