Nu

Jag har bara en sak att säga:

SEEEEMEEEESTEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen, äntligen, det är så jävla efterlängtat!

Och min prins förgyllde denna dag ännu mer: När jag kom hem efter drygt 14 timmar på jobbet så har han lagt nytt köksgolv! Jag hade bävat så för detta åsså kommer man hem och det är bara gjort! Han är så bra, så bra min man så jag vill skrika ut till hela världen vad bra han är :) Nu känns resten av småpysslet vi har kvar att göra inte alls lika jobbigt, det var golvet som grämde mig mest.
Älskar dig min Dan <3

Kommentarer
Postat av: Melanie

what a maaaan!!!!

Halleluja moment!

2010-07-19 @ 10:50:41
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Anso

Jadu, det kan man säga, vilken man :)

2010-07-19 @ 19:12:25
Postat av: Syster

Uuuu va duktig han är den där Dan:) gött med semester, onsdag, torsdag bader vi;)

2010-07-20 @ 10:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0