Tröttast

Det är så otroligt skönt att va hemma. Men jag är så trött, så trött, så trött. Hoppas på att bli pigg snart nu, är trött på att vara trött..
Igår gick jag inte utanför hemmet på hela dagen. Låg mer eller mindre hela dagen, varvade med lite plock i hemmet och lite disk :) Sen kom Carro för ett trevligt litet avbrott med en glass, det var behövligt och mycket mysigt.  

Idag tänkte jag släpa mig iväg till beachen med syrran. Molningt ute nu men prognoserna visar att det ska spricka upp så det får man väl tro på då :) Ska ju bli varmt idag iaf så det ska bli skönt att bara va ute och få va vid  vattnet.

Ikväll är planen en liten date med Malin, det var inte igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0