tröttast

Jag är nog tröttast i hela världen nu. Jag är så trött, så jag har aldrig vetat vad trött är innan om man jämför med nu. En vecka kvar. Sen ska jag nog sova en vecka i sträck tror jag. I need a fucking vecation.

Dan är iväg på mc-träff idag, så jag har intagit position mamma och pappas soffa :) Har sovit i typ 2 timmar nu, så känner mig aningens bättre nu än innan. Huvudvärken e borta iaf :) Här mår man bra när man e sleten, bli lite ompysslad och bjuden på mat, det kan inte bli bättre. Det vankas färskpotatis, varmrökt lax och hjortronsås- hujedamejjen va gött!!

Vi va iväg på modevisning för butiken igår i Forshaga. Det var faktist grymt bra! Mycket folk, bra modeller och finfina kläder :) Tog kort, men dom blev sjukt dåliga. Blev för mörkt. Men kanske det finns några man kan visa, får se sen när jag lagt in dom i datorn.

Nej, ryggläge tills maten e klar. Jag vill va pigg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0