Lycka är....

bland annat nya skor :) Speciellt nu när jag nästan aldrig kan handla. Idag slog jag på stort och köpte sommarens alla skor på en gång. Man bara måste älska Skopunkten där man alltid köper 3 skor och betalar för 2. Så det blev två par bekväma och ett par relativt obekväma ;) Men tre par riktigt snygga om jag får säga mitt!

Dom relativt obekväma:


Ett par nya ballerina- mina förra saknar i princip sula :P
(Ignorera mina svullna fötter och ådror,  jag har gått hela dagen och fötterna brinner)
(Och ja Sofia, det fick bli samma som du har ;))


Och mina nya kärlekar som jag troligtvis har gått sönder innan sommaren är slut, I lööööv them!


Och Dan- ja han får fortsätta att traska runt i dom här:


He lööööövs them! Hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Syster

Somliga går i trasiga skor;) Jag förstår mig inte på dem men=P



JÄVLAR så snygga skor du har köpt!! Älskar dom allihop, tycker dock det är roligt att du köpt lite högre gladiator-sandaler, som är nästan lika höga som mina. Dom som du kallat "groteska" tidigare;) Det tar lite tid, men du lär dig du med=P

2010-06-08 @ 20:04:10
Postat av: Cliin

uhh, di överste kan du skecke längre ner på gatan :-D Te meg asså ;-)

2010-06-08 @ 23:40:25
Postat av: Melanie

Haha, jo kanske...men det gäller å passa på medans orken och framförallt lusten finns. Snart har vi nog fullt upp med annat, så det är skönt att ligga steget före lite;) Hoppas allt är bra med dig! Snart dags för semester väl, va gött!

2010-06-10 @ 09:44:09
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Emmeli

Tack min vän, det värmde!! =D

Skit fina skor. Vill oxå ha de översta! ;o)

2010-06-12 @ 10:57:18
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0