Banta

Ni som känner mig vet ju att jag får ryck och ska "börja ett nytt liv" lite då och då. Nu är det dags igen. Jag börjar bli bra tjock igen alltså och det är inte kul. Eller kanske inte tjock, men närapå! Mina favoritjeans som satt så bra för ett år sen går knappt igen längre. Jag ska i dom igen!!
Dan känner ju likadant, han satte på sig ett par shorts igår för första gången sen i sommras och dom spände bra i midjan, där blev han lite upprörd :) Vi har blivit sambofeta.
Så nu måste jag få en liten kickstart här och ska tokbanta i ett par veckor, mest för att bli av med extrakilona så fort som möjligt så man blir lite inspirerad. Det är egentligen bara typ 3 kg som ska bort för att jeansen ska passa. Så nu är det MAX 1000 kalorier per dag som gäller, idag är dag 1.
Det blir till att leva på soppor och kokt vit fisk ;)
Till frukost är det havregrynsgröt som gäller.
Jag är taggad nu och hoppas att jag inte tappar suget efter två dagar, men det tror jag inte nu :)
Så idag är jag och Dan nyvägda och nymätta runt lår, höfter, midja och bröst. Vet inte om jag vågar skriva ut måtten å vikten, kanske jag kan göra sen om jag ser att det går neråt, hehe :)
Beach 2010- here I come! Återigen.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0