Dag 2 på dieten

Dag 2 på dieten var enklare måste jag säga och idag överskred jag inte 1000-gränsen. Trodde att det skulle bli jobbigare när jag jobbade, men det var nog nästan tvärtom. Då har man annat att tänka på så det gick ganska lätt. Visst- det var väl inget vidare kul att koka ihop den jävla soppan när dom andra på jobbet tar för sig av panerad fisk, kall majonässås och potatis... Då muttrade jag lite och förbannde fläskkorvarna på magen!

Middagen idag blev succé och visst kan man göra god mat som är nyttig!
Ungsstekta grönsaker (rotselleri, morötter, broccoli, purjolök och champinjoner), färska räkor, kokt fisk och stuvad spenat. Totalt 350 kalorier, uuuuu va nyttigt! ;)
Nu blir jag en såndär törr "matbloggare" som skriver recept och tar kort på maten varje dag, haha.


Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Ser gott ut , rena lyxmaten. Kanske vore nått för mej.

2010-05-18 @ 23:01:33
Postat av: Cliin

Det ser ju ljuvligt ut!!! Mums!

2010-05-18 @ 23:17:08
Postat av: Sofia

Det här inlägget såg trevligare ut det innan! Det där kan man ju helt klart stå ut med, ser riktigt gott och fräscht ut=)

2010-05-19 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0