Gårdagen

Gårdagen blev en riktigt skön dag. Jag började med att rensa uppe på vinden, la upp vinterjackor och skor (på tiden såhär när det snart är juni :P), gjorde fint i hallen och tog ner lite mer sommarskor. Sen blev det så varmt så då blev det till att sola lite på balkongen, riktigt skönt! Sandra kom över på en kaffe och vi solade lite till, ända tills det blev igentäppt på himlen.
Sen blev det lite plock och disk, tills mamma ringde mig och räddade mig ifrån disken- frågade om jag ville följa med henne hem och jag va inte sen att tacka ja.

Dan kom dit när han slutade, vi fick lite god lax med kall sås, räkor och lite ungsstekta grönsaker, mummsigt! Slutade som vanligt med att hela familjen var där och Sofia fick spontant slänga ihop en rabarberpaj till 9 pers :)

Dagen avslutades med Dum Dummare, succéfilm!

Idag regnar det ute så då kan man inte slänga bort hela dagen på balkongen. Lika bra det kanske. Ska åka ner till stan tror jag.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0