Jag är törr

Man börjar känna själv att man är bra törr alltså och extremt ointressant som person. Jag har verkligen inget vettigt att skriva här, haha! Jobbar, bantar, sover, jobbar, bantar, sover. Typ :)
Kalorikollen går bra iaf, jag har hållt mig under 1000 idag åxå och det blir mindre och mindre jobbigt, tack och lov!
Imorrn åker min älskling hem till Öland.. Känns skittråkigt att jag inte kunde följa med, ville verkligen det! Det hade varit så mysigt. Men man får va hemma och jobba, både på mitt jobb och i butiken istället. Första gången vi är ifrån varandra nu sen Dan flyttade upp, det kommer bli så tomt! Det är väl tur att det blir fullt upp så dagarna går fort :) Å lille Wille åker med hem till Öland också och stannar där på sommarlov! Känns konstigt. Ska på ett sätt bli skönt, man kommer få mer tid. Men på ett annat sätt blir det ju extremt tomt. Vi kommer sakna lille Willebus! Snällare hund finns inte i denna värld, så är det bara. Men han kommer få det mycket bättre hos farmor och farfar, så vi får tänka på busens bästa!


Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Tillbaka till Öland en runda öch sen HEM till DEJ.

Jag ska ta väl hand om Wille och det finns en lika snäll hund till på Öland som heter Zimba som är kompis med Wille och två kuliga katter, Molle och Stumpan och leka med.

Och Tina vi syns på midsommar istället .

2010-05-20 @ 22:41:24
Postat av: Tina

japp, jag tvivlar inte på att wille får det hur bra som helst hos er, det känns jättebra! :) och midsommar ser jag verkligen fram emot!

2010-05-21 @ 21:18:17
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0