Kreativ

Var ganska kreativ igår måste jag säga. Startade dagen med ett träningspass sen blev det städ av lägenheten, en tripp till bolaget, handlade lite och slängde lite skräp till återvinningen. På kvällen bar det av till Sofia och Peter för grillning (igen :P) och några öl slank ner. Avslutade kvällen på Rockin´Friday, men jag och Dan blev inte långvariga för vi tyckte inte det var så kul. Vi kände båda att det börjar bli dags att bojkotta utelivet på nattklubb, man får inte ut ett skit av det längre. En mycket trevlig kväll på Lamberget hade vi iaf!

Idag har vi också varit minst sagt kreativa! Följde med Dan till butiken för att se vad för kläder som kommit med den senaste beställningen och det var så mycket så vi visste nästan inte vart vi skulle börja. Så för mig vart det bara att kasta mig iväg till IKEA för att köpa en till ställning att lägga kläder på, för det fanns inte plats för allt. Så idag har vi gjort om en massa i butiken, det tog hela dagen, men vi blev ganska nöjda tillslut :) Tog lite bilder så att Ölandspappsen får se hur det ser ut i butiken nu, hehe :)



BARN


DAM




HERR





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0