Sysslolös?

Jobbehlegen gjord, Dan är hemma och jag är ledig. Så göttans!

Vaknade imorse utan att ha en susning om vad jag ska göra idag! Det var ganska skrämmande men grymt skönt! Kom inte ihåg när jag hade en HELT oplanerad dag senast. Så nu sitter jag här med en kopp kaffe, lite Winnerbäck och mest njuter :)
Kanske städa lite i lyan?
Rensa på vinden?
Åka till mamma och bara glo?
Åka ner till butiken?
Måla lite lister?

Finns endel jag skulle kunna göra men idag ska jag BARA göra det jag verkligen känner för. Och vad det är har jag inte bestämt mig för än :)

Årets grillpreimär hos mamma och pappa gick av stapeln i lördags. Vi firade systers födelsedag i efterskott




Blev många kort på Vidar denna kväll :)


  

Noel snosar hos morfar och Vidar hos sin mamma


Kvällens skönaste kort! Far och farfar har fått lite i sig och Elvin hänger på :)

Kommentarer
Postat av: Anso

Det lät att som en riktigt skön å mysig dag ;)

Hoppas den blev som du önskat.

Kram

2010-05-24 @ 17:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0