Babyshower

Styrde kosan till Emmeli idag vid kl 12 för att mysa till det med en liten fika. Trodde jag. När Emmeli kom och öppnade dörren och jag steg in var det första jag såg ballonger som det stog "Tinas babyshower" på. Åh herregud, åh herregud, åh herregud! Det var det första jag kände och började såklart lipa på en gång. Överraskningar är ju inte varje dag man får och man blir så sjukt överväldigad utav det! Att veta att någon eller några har planerat och fixat och styrt upp någonting för MIN SKULL, ÅT MIG! Lagt ner tid och energi på att överraska mig. Det är så jag börjar gråta igen bara när jag skriver om det! Det gjorde ju inte saken bättre när jag kom in i vardagsrummet och ser gänget som sitter där! Då bröt jag ju ihop ännu mer och jag nästan hyperventilerade! Alla mina finaste vänner (syrran och svägerska också då, men dom räknas också som mina bästa vänner) från alla olika håll satt samlade i samma rum och var där för min skull!
En surprise babyshower!
Goaste Emmeli hade styrt upp detta för min skull och det var en fantastisk överraskning! Vi fikade, lekte lekar och jag (eller barnen var det ju) fick en massa fina presenter!
Aldrig hört talas om att man har Babyshower i Sverige, men det var ju sjukt roligt och jag är så tacksam!

Det var den finaste överaskning jag fått någon gång, tusen tack Emmeli som hade fixat detta, tusen tack min älskade Dan som hade hjälpt henne med vilka han trodde att jag skulle vilja ha där och tack alla som kom! :)











Vi avslutade tillställningen med att alla fick skriva upp en gissning om vilket datum man tror att gossarna ska komma, längd och vikt, och om det blir vanlig födsel eller snitt. Ujuj vad spännande! :)

Tack, tack, tack återigen alla mina goa flickor som närvarade och gjorde dagen så fin! Jag är helt slut nu kan jag säga ;)

Kommentarer
Postat av: Melanie

Men va skoj, vilken överasskning! Någon sån fick inte jag:( Man kan väl ordna sin egen, men det känns ju inte lika roligt haha;) Kram!

2010-11-22 @ 08:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0