Beroende!

Jag har blivit beroende! Som besatt av Tradera! Fast åt rätt håll :P Jag har blivit beroende av att sälja! Jag säljer en hel massa kläder som jag inte använt på jättelänge och det är såååååå kul! Spännande att se vad det går för och hur många som budar, jag följer det slaviskt, haha! Ikväll har dom första auktionerna blivit avslutade och jag är riktigt nöjd! 10 av 12 plagg blev sålda och endast tre plagg såldes för utgånspris, resten blev det lite budande på :)
Men jag anser att det är ett bra beroende, att sitta vid datorn och käna lite pengar ;) Idag har jag skrapat ihop nästan 400 kr, inte illa pinkat! ;)

Kommentarer
Postat av: therese ef

härligt tina jag har aldrig provat tradera men vill lära mig hahah har massor som man skulle kunna få en liten slant för. Ska bli trevligt på söndag tycker jag =) och lördag hahaha ser verklugen fram emot det hihi ha det bra sålänge kramar

2010-11-17 @ 12:45:54
Postat av: Malin.E

tradera är toppen,sålde just en klänning efter emma,194:- tackar för det:)

2010-11-17 @ 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0