Info

Glömde berätta om mitt senaste BM-besök, viktigt, viktigt! :) Blodtrycket va bra denna gång, lite lägre än annars, men det berodde nog på att jag var lite dålig då (den dagen jag kräktes).

Visa lite protein på stickan, blodvärdet och sockret har jag inte fått svar på än, så jag antar att det inte va nått konstigt.

SF-måttet va på 34, så det såg ut som jag har växt som jag ska om man jämför med den tidigare mätningen :)

Imorrn har jag en jäkla massa besök hit och dit. Först på morgonen ska jag till sjukhuset för att göra ett ultraljud på mitt hjärta, pga blåsljudet.
Sen på förmiddagen ska jag till barnmorskan för blodtryck.
På eftermiddagen ska jag tillbaka till sjukhuset för akupunktur!
Kan detta va nyttigt? :P Man får ju högt blodtryck av allt rännande om inte annat, haha!

Jag är lite ledsen för att jag inser att jag troligtvis inte kommer orka åka ner till Öland på advent. Har så jävla ont i kroppen, så 6 timmar i en bil känns tveksamt... Tråkigt, för det är så mysigt att åka dit, och speciellt nu när det vankas lite "för-julfirande"! Men vad ska man göra? Dan får kanske åka ner själv denna gång..

Igår var jag på klassåterträff, det var grymt kul! Mer info och bilder från detta kommer i eftermiddag :)
Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 04:42:09
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0