Kanske lite mycket på en dag

Tog väl kanske i lite för mycket denna onsdag och hade lite för mycket planerat på en gång. Men det har varit en himla trevlig dag iaf!

Under förmiddagen blev det en fika på stan med Jolie. Lika trevligt som alltid! Förutom den lilla detaljen att när vi satt i amningsrummet och Jolie höll på att ge sin lilla goding lite föda så gick ju det satans brandlarmet! Så det var bara att samla ihop alla grejer och bege sig ut därifrån. Amningsrummet ligger ju (såklart) på övervåningen, så vi fick masa oss ner för en avstängd, smal rulltrappa- en höggravid kvinna och en kvinna med barnvagn. Men det fick ju gå det med, vi kom ut tillslut :)

Sen åkte jag förbi jobbet för att lämna ett par papper till chefen och var då såklart tvungen att titta in till mina kära arbetskamrater :)

Hem och äta mat, sen bege sig ner till stan igen och träffa Anso för att köpa ett par presenter till lille Vinston från arbetskamraterna :)

Under eftermiddagen har vi varit på Vidars 1-årskalas och ätit tårta :) Myspys! Bilder från detta kommer senare eller imorrn!

Kanondag som sagt, men nu är jag lite sliten kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0