Lite sjuk

Idag har det inte varit någon toppendag inte. Startade dagen med att kräkas upp frukosten (?) Sådär bara, vet inte om det var lite som bil-incidenten: en sur uppstötning som liksom "ballade ur". Trevligt var det inte iaf! Sen skulle jag åka ner till barnmorskan, vilket var en hel pärs efter detta, med tom mage dessutom. Va yr och illamående. Tack och lov släppte det mesta när jag kom hem och fick i mig mat igen. Men jag har varit slö hela dagen, snorig och grymt ont i halsen! Så nu hinkar jag honungsvatten. Funderar på att bädda ner mig.

Vi har iaf varit och köpt en varsinn åkpåse till gossarnas vagn idag. Så dom kan vara utomhus någonting under denna kalla årstid! Fick bli begagnat, åkpåsar är ju sviiiindyra! (som allt annat till bebisarX2) Så vi har varit på två olika ställen i Karlstad och köpt av folk som lagt ut på Blocket, dom blir jättebra! Dom va tjocka och goa och inte slitna. Blev dock en blå och en svart, men man får inte va för kräsen inte ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hoppas du slipper kräksjukan vännen! åå duu.... 2 färger är ju bra till twins... ser ni skillnad på dom ;) PUSS

2010-11-18 @ 19:04:11
URL: http://whiskeytessan.blogg.se/
Postat av: Melanie

Jag köpte Moas åkpåse på Lindex för 250 spänn, skitbra! Jättefin vit och den är jättevarm. Fattar inte varför folk köper för tusenlappar, när det finns så mycket billigare alternativ. Blocket är ju skitbra!! Krya på dig nu kramar!!

2010-11-19 @ 08:34:17
Postat av: Emmeli

TINA, detta är INTE ok! KRYA på dig ordentligt nu!!!

2010-11-19 @ 08:49:29
URL: http://lini07
Postat av: Linda

Krya på dig! Hoppas det bara är nåt kortvarigt, tillfälligt...

Smart med två färger på påsarna ju, då ser man ju skillnad :-D

ja vi som inte har samma koll som föräldrarna..

2010-11-19 @ 12:05:30
URL: http://wwwhellstroma.blogg.se/
Postat av: Melanie

Jamen det är ju så jävla gött med ädelost! Nu ska du allt unna dig en redig bet Tina. Det är så mkt man inte får äta eller göra som gravid, haha:-) Jag åt en bit gravad lax förra året på jul, det får man heller inte göra. Men Moa lever ju ändå, och är faktiskt, tro det eller ej, helt frisk!!!! :-)



Föressten, så är jag seriös om karln din vill komma och svartjobba lite:-) Johan har ju praktik/skola hela dagarna så det blir inte mkt gjort här hemma...Å jag kan ju inte vettu;)

2010-11-19 @ 16:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0