Mormor 80 år

Imorrn fyller mormor 80 år och det firades igår hemma hos mamma och pappa. Det kom långväga gäster från Örebro och tillochmed ändå från Lund och vi hade en jättetrevlig kväll! Ja jag var ju iofs lite halvosocial som pendlade mellan att ligga i soffan, stå och sitta vid bordet, men vad ska man göra när det är tungt :)
Det bjöds på potatisgratäng och tjälknöl och den klassiska prinsesstårtan till fikat. Och såklart en väldans massa öl, vin och sprit :P

Släkta från Örebro occh mormor till höger


Jag och jag tror att det är Diablo som sitter brevid mig :P


Mamma å pappa


Dan, Annelie, Sofia, Peter och lite barn. Mamma är med på ett hörn också.


Noel lika charmig som alltid


Söta Diddendo aka Vidar :)


Tror ni Elvin är sugen på tårta? :)


Mormor födelsedags"barnet" och Marianne, kusinernas mormor


Jättetrevlig kväll och Dan blev lite rund under fötterna, pratade och fnittrade LITE mer än vanligt (om det nu är möjligt, hehe)

Idag har vi varit på en fika hos far och grattat honom på fars dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0