Positiva Arne

Idag känns allt bra mycket bättre kan jag säga! Man måste ha en pissdag emellanåt för att det sedan ska bli bättre kanske ;) Hehe. Men om man tänker efter så är det ju bara det problemet kvar nu, att Dan inte fått jobb än. Allt annat är ju löst med boende, renovering, bilar och företaget. Vi har haft så SJUKT mycket att tänka på det senaste halvåret så jag tror knappt att det är möjligt! Och nu har vi "bara" Dans jobb kvar. Och han har ju faktist bara varit arbetslös i EN månad. Så så jävla mörkt är det ju inte, och Dan KOMMER snart få ett jobb, så är det bara!
Tack alla som får mig att se lite positivt istället för att tänka som en surfitta som jag ibland kan göra!
Och tack för all hjälp vi får av vänner och familj! Guld värt!

Kommentarer
Postat av: Mami

Var det inte det jag sa att det bara var en månad:)))

2010-11-13 @ 14:42:17
Postat av: Cliin

Är man bara positiv så löser sig det mesta ;-) Dan är ju företagsam och framåt så det löser sig :-) Puss på er

2010-11-13 @ 14:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0