Sista kvällen med "gänget"

Ikväll jobbar jag nog mitt sista pass på vääääldigt länge! Innan när jag har tänkt på det har det kännts lite vemodigt, jag tycker ju om att jobba! Men nu längtar jag bara efter att få vara ledig, för jag orkar verkligen inte längre. Men det är väl så- är man inte kapabel att jobba så tycker man ju heller inte att det är roligt. Jag har ångest tillochmed för detta sista pass- det känns sjukt jobbigt att gå dit sen.. Men, men, jag kommer sakna mina arbetskompisar som jag tycker så mycket om! Men jag kommer ju ha fördelen att gå dit å hälsa på när jag känner fört, men slipper jobba ;)
Ska till läkaren imorrn och då lär jag bli sjukskriven sista tiden. Läkaren som undersökte mig i onsdags sa redan då att jag skulle bli sjukskriven imorrn men att jag skulle försöka jobba dom sista dagarna här om jag kunde. Och det har ju gått bra, tack vare att dom jag jobbar med gör det mesta, hehe.... I fredags hamnade en tant på golvet och då var det bara att ringa på en annan våning som fick komma och hjälpa till. Jag är arbetsoduglig. Så det känns så skönt att äntligen få va hemma och vila!

Ska även på ultraljud imorrn, å guuuuud vad jag längtar efter att få se dom igen! <3 Då ska dom kolla så att dom växer som dom ska och så att båda mår bra. Nervöst är det också såklart!

Kommentarer
Postat av: Jolie

då kanske vi kan ses någon dag? nu när vi båda är lediga? :-)

2010-11-07 @ 12:25:58
Postat av: Melanie

Uuuuh va gött Tina! Herregud, när jag gjorde sista natten, det var den bästa morgonen i mitt liv när jag fick gå hem på mörakvesten;-) Nu ska du bare vila å unna dig massa göttigheter! Snart äre full fart igen med dina prinsar;-) Kramar!

2010-11-08 @ 09:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0