Svårsålt...

Ja vi verkar inte ha flyt med lägenheten inte. Vi hade ju visning för snart två veckor sedan och då var det tre stycken som var här och tittade. En la ett bud på 380 000 kr som vi accepterade. Samma dag som vi skulle skriva alla papper så ringde mäklaren och sa att denna man nu hade fått indraget lånelöfte så han fick helt plötsligt (enligt han själv då) inget lån längre, pga en tidigare betalningsanmärking. Vet inte, tycker det låter konstigt, jag som är så misstänksam med allt, jag tror nog mer på att han inte hade fått något lånelöfte alls, men men, skit samma, det sket sig i vilket fall.

Så nu skulle det bli ny visning imorrn. Mäklaren ringde nu och sa att det inte var någon anmäld till visningen :(
Inte en enda. Why? Lägenheten är ju jättefin! Fattar noll. Är ju dessutom en utav dom billigaste ettor som ligger ute just nu, men men, det är väl för många ettor helt enkelt. Tråkigt som fan, ska man gå runt och oroa sig för det också, att bli av med lägenheten!

Jag frågade vad som hände om ingen va intresserad imorrn. Då sa hon att man brukar ta bort lägenheten från hemnet i ett par veckor, sen lägger man ut den på nytt. Bara att hoppas att flera ettor är borta då och att det inte fortsätter att strömma in nya...

Kommentarer
Postat av: Cliin

Jag tror det kommer ordna sig! Det är ju en kanonlägenhet på på ett attraktivt område :-) Gäller bara att rätt Allan är ute och tittar ;-) Du ska inte oroa dig när du har två underbara små liv i magen vettu ;-) Lugn, bara lugn gumsan <3

2010-11-09 @ 23:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0