Tillväxtultraljud

Ja idag var vi iväg på vårat tredje ultraljud. Bebisarna växer precis som dom ska och dom var såpass jämnstora så att det var helt normalt, skönt!
Lille Albin vägde 1225 g och låg längst ner med huvudet neråt å kroppen uppåt på vänster maghalva. Oliver vägde 1359 g och låg helt tvärtom, med huvudet uppåt på höger sida. Så låg dom och sparkade varandra i huvudet, stackars pojkar, hoppas dom tål mycket :)

Jag hade lite högre blodtryck än tidigare- 145/90, så läkaren tyckte att jag skulle börja gå på tätare kontroller för detta, minst en gång i veckan. Jag blev även heltidssjukskriven som jag hade hoppats på! Känns jätteskönt, nu kan jag vila när jag vill.

Fick även tag på barnmorskan som sköter akupunkturen, så imorrn fick jag en tid igen, yey! På tiden, foglossningen har blivit mycket värre på bara två veckor när jag inte va där så det bevisar verkligen vad bra det gjorde!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina namn killarna får =)

2010-11-09 @ 10:55:15
Postat av: therese ef

jag som skrev hahah =)

2010-11-09 @ 10:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0