Trött

Trött så trött.
Idag har jag inte gjort någonting. Får ju typ inte göra något heller. Ska vila och ligga, hinner väl bli galen innan detta är över. Men det är bara att gilla läget, sluttampen nu. Idag har det iofs inte varit så svårt att vila för jag har varit helt slut hela dagen.
Jag har så ont, så ont i min kropp. Inatt trodde jag på riktigt att det skulle födas barn. Ujuj vad det värkte i min rygg och lite i magen också. Fick gå upp å vanka, försökte sitta upp och sova, knaprade Panodil, värmde värmekudde och stackars Dan fick knåda och massera mitt i natten.. Släppte tack och lov efter ett tag och jag kunde sova sen.

Har ju fått order av läkare att jag inte ska göra i princip ett skit, så jag hoppas mina kära vänner förstår om jag är extremt osocial, kanske värre än vanligt :P Besök tar jag dock gärna emot, men jag orkar inte ge mig iväg på saker.. Det räcker med alla besök på sjukhus och vårdcentral. Jag vill inte att denna början till havandeskapsförgiftning ska eskalera, så det gäller att lyda order!

Jag va på julbord med jobbet igår, det var väl kanske det sista roande jag fick göra innan busungarna är ute :) Gott gott var det och gud vad jag åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0