Butiken stängd

Nu är butiken stängd och Dan jagar jobb för fulla muggar. Finns några potentiella och jag hoppas det blir något MYCKET snart, så man kan släppa det orosmomentet! Men jäklar vad han jagar, han är duktig!

Idag va vi till Örebro och lämnade tillbaka lite grejer också plus att Dan har anmält sig till arbetsförmedlingen. Ska bli så skönt när han får normala arbetstider igen, så det finns lite tid över till något mer än ett företag. Han har ju jobbat 6 dagar i veckan 10-18 i snart ett år nu, plus allt extrajobb runtomkring. Det blir jobbigt och inget som jag har tyckt varit speciellt jättekul. Egna företagare viger sitt liv till jobbet och det är inte ofta man hinner med så mycket annat och det tycker inte jag har varit värt det och det tycker inte Dan heller nu med vad som komma skall.

Nu håller jag iaf alla tummar och tår för att han ska hitta ett jobb så snart som möjligt så detta orosmoment över pengar kan läggas bakom oss!

Kommentarer
Postat av: Mami

Håller allt som går att hålla jag mä :)

2010-10-05 @ 22:41:24
Postat av: Anso

Han hittar nog ett jobb snart så händig som han är :)

2010-10-07 @ 09:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0