Lite risgryn

Har kokat risgrynsgröt ikväll, faktist för första gången någonsin själv, haha! Sjukt när man ska va utbildad kock, men men det har ju alltid funnits på körv ;) Men det blev bra! Gottigott! Nu ska jag slänga ihop en risgrynspudding utav endel utav gröten så vi får lite extra god kvällsmat, mmmmmm..... Mumma!

Idag har sötaste Carro varit här och käkat lunch med oss. Det blev en gorgeus köttfärsås med spagetti :) Riktigt mysigt tycker jag att vi hade och vi fick ett MYCKET bra jobbtips som jag håller alla tummar jag kan för att Dan ska få..... :)
Tack sötnosar Carro och Per!

Kanske får bilen såld imorrn åxå! Återigen håller jag tummarna! Usch så mycket "hoppas", "kanske" och "tänk om" det är just nu! Det är ganska utmattande, hoppas (där kom det igen) på klara besked från flera håll inom kort så man får slappna av lite snart :)

Nu ska puddingen in i ugnen! Inte jag då alltså, jag är varm nog som jag är, utan risgrynspuddingen, mooooahahahahahahaha! :P

Kommentarer
Postat av: Mami

Tänkte nog mer att du mena Dan;)

2010-10-25 @ 22:45:27
Postat av: Cliin

Tack för en underbar dag! Jag håller också tummarna, vore sååå roligt och skönt om han fick ett jobb.

2010-10-26 @ 16:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0