Magutveckling

Idag har vi varit ganska så duktiga. Efter jobbet åkte vi till banken och satte in lite pengar. Sen åkte vi hem och rensade i lådor, skåp och garderober så att det ska se fint ut till visningen. Nu är det bara "vanlig" städning kvar, damma och fixa lite :)
Har haft två personer här och provkört bilen, båda verkade sugna, den ena kanske lite mer än den andra. Hon sa att hon defenetivt ville ha den, men jag tror henne inte förrän bilen är betald :P Sån är jag, litar inte på fölk ;) Så det är spörs om två dagar om hon kommer med pengar då som hon sa....
Morskan ringde mig nyss och hade fått svar på proverna jag tog i torsdags. Hade för lågt blodvärde (108). Så nu blir det järntabletter 2 ggr om dagen istället för 1 gång. Är väl inget ovanligt vad jag förstog och nu är det ju två som tar, så då krävs ju såklart ännu mer järn..

Tänkte visa ett litet "bildspel" på magen veckorna som gått :)

V12                              V14                   V16                      


 V18                           V 23                      V 27                   
 

V28


Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Ser fantastiskt härligt ut

2010-10-26 @ 22:18:03
Postat av: Tessan

Gumman!! va roligt att få se de så!!!!!!

2010-10-26 @ 22:27:23
URL: http://whiskeytessan.blogg.se/
Postat av: Melanie

visst är det häftigt att gå tillbaka och kolla hur magen förändras:-)

2010-10-27 @ 08:35:47
Postat av: therese ef

Coolt =) Hoppas du mår bra!!

2010-10-27 @ 09:49:28
Postat av: Jolie

wow :-) Se ut som magen växt mkt nu de sista? kanske bara är linnet som gör´t.. :-)



Du är så fin!

2010-10-27 @ 14:54:25
URL: http://omenmamma.babyblogg.se/
Postat av: Tina

jolie: ja dom sista tre veckorna har jag börjat känt mig redigt klumpig, nu är magen verkligen ivägen! sen tror jag linnet gör lite åxå :) det röda är lite tightare :)

2010-10-27 @ 22:30:30
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0