Riktigt skön kväll

Igår kväll bestämde vi en lite dejt med Anna och Kristoffer. Det är alltid lika kul att umgås med dom! Vi bokade bord och käkade lite mat på Vedugnen sen gick vi upp till oss och drack några öl (för min del blev det den underbara julmusten som har kommit nu! :)) och tittade på Idol.
Eftersom jag är en underbar värd och vet hur man ska uppföra sig bland folk så somnade jag i sängen under slutet på Idol. Jävligt schysst när man har besök liksom... Men det va jämt bare en kvart innan dom studsade hemmåt... Jag hade en kanonmysig kväll, och nu för tiden kan jag knappt aldrig hålla mig vaken till längre än 23 så det är väl bara att gilla läget :P
Förlåååååååt Anna å Kristoffer å tack för en göörtrevvli kväll!

Funderar på att pipa iväg till Ikea. Skulle vilja köpe ett par saker inför fotograferingen av lägenheten som blir på måndag.

Ikväll blir det fest hos Sandra som har fyllt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0