Sjukling

Ja idag har inte varit någon bra dag. Redan igår drog jag på mig en förkylning och var tung i huvudet hela dagen, men när jag vaknade imorse hade det blivit ännu värre. Stekhet, huvudvärk, genomförkyld och helt orkeslös. Det tog emot, men jag fick lov att sjukanmäla mig. Det hade inte gått att jobba idag. Sen har jag sovit från och till hela dagen och knappt lämnat sängen, mer än när jag ätit mat.
Nu känner jag  mig inte så febrig längre, men är fortfarande lika slö i kroppen och genomförkyld.
Dan skulle ha varit på grabbkväll ikväll, men han har varit lika dålig han så han fick ställa in. Så här har vi legat i sängen hela dagen och varit möra, inget vidare!
Men det är väl det hösten bland annat bär med sig och nu är det bara att vila och knapra Panodil.

Kommentarer
Postat av: Melanie

krya på dig!

2010-10-03 @ 08:28:09
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Emmeli

Krya på dig!

Hoppas nu du är frisker så vi kan ses i veckan. Då ska det planeras fotografering, klämmas på magen och titta på fynd ;o)

Massa kramar!

2010-10-03 @ 13:07:05
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0