Söndag

Igår kväll hade vi en fantastiskt trevlig kväll på stan med Malin och Jimmy! Vi gick till Score och käkade mat, drack några öl, snacka en massa skit å skratta en massa. Det var skitkul att komma ut och det var kanonhärligt att gå hem och sova vid 23-23.30 ;) Jämt lagom dä!
Tack för en tio-poängs kväll!

Idag var jag på stan en sväng och tog en fika med Anna och Josse, myyyys!
Efter det bar det av på "Me and I-party" hos Jolie. Jättefina kläder till både barn och mammor! Jag hade tänkt att vara snål och inte köpa något, för det var inte jättebilliga kläder, men jag kunde inte låta bli :) Så det blev ett par hängslebyxor i plysch till varje grabb som va jättesöta! Bilder kommer självklart när jag får dom, hehe.
Blev själv lite sugen på att ha ett sånt party framöver, ska suga lite på den saken :)

Ujujuj vad jag har umgåtts denna helgen, tror jag har slagit nytt rekord! :)
Nu har syrran precis åkt härifrån- vi har hjälpt varann att färga håret. Alltid lika skönt att bli av med den bedrövliga blonda utväxten! Lilla Noel va så sööööt när han somnade brevid moster i soffan, lutandes mot min mage och med handen runt mitt pekfinger <3

Kommentarer
Postat av: Melanie

Åh jag önskar att jag hade kunnat komma, vad typiskt att det skulle vara samma helg! Men min plånbok tackar mig lite ändå, här finns inga pengar och det är svårt att låta bli att handla när det finns så mkt fint till dom små :-)

När ska du sluta jobba föressten? Kram på dig och grabbarna!

2010-11-01 @ 05:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0