Stress

Mycket att göra som fan, stressad som en liten gnu!
Denna vecka är inte rolig alltså och "att-göra-listan" är proppfull från morgon till kväll. PLANERING på hög nivå här inför bilsälj, bilköp, bankbesök, städning inför visning, visning, jobbing, osv, osv. SKÖNT när dessa dagar är över, detta är för mycket!
Fick min bil såld idag iaf, vi fick 12 000:- för den :D
Rätt nöjd med tanke på att jag gav 4000:- för 2 år sen för den ;) Fast det var ju ett otroligt schysst pris som jag fick av Kristopher, den är ju värd iaf 10 000 idag om man tittar på likvärdiga bilar på blocket.
Inte ofta man tjänar på ett bilköp va? :)

Nej nu blir det bingen, jag är helt slut efter dagen och ännu mer slut lär jag vara imorrn!

Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Det var en bra affär.

Tänk alltid så här: Ta det viktigaste först så grejar det sej

2010-10-27 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0