Ullaredsköpen

Nu har jag inte fotat precis allt, men det mesta ska nog vara med tror jag.

Mina köp till mig själv:

Vinterstövlar/kängor som jag äääälskar! :)


Stickade långa tröjor och en vinterjacka att bli tjock i :)


Trosor, strumpor, mjukisbyxor och linnen


Dans köp:
Kastspö och en fiskelåda med diverse fiskegrejer


Skjortor, underkläder, pyjamasbyxor, linnen, hårwax, laptopskins och bilvårdsprodukter
   

Han köpte en skjorta till, men den har han på sig idag, och även en skitsnygg flygarjacka i mocka med fårskinn invändigt och på kragen, men den har han också på sig. Får visa en annan gång :) Han köpte även ett par riktiga frilufts/jägarbyxor som han ska ha när han fiskar, men dom vet jag inte vart han har gömt så dom får ni inte heller någon bild på.

Och det viktigaste såklart :) Allla barngrejer vi köpte. Nu när jag fotat dom kändes det inte så himla mycket ändå, men det är iallafall en mycket god start :)
Fanns ju inte så superstort utbud i minsta klädesstorleken så dom som fanns fick det bli dubbelt upp utav, så dom kommer ofta bli lika klädda, men det får småttistvillingar räkna med ;) Screw egna identiteter! :P

Bodysar


Byxor och en varsinn dress med byxor och munkjacka


Pyjamaser


Amningskudde, spjälsängsskydd, sängkläder, kuddar och små handdukar


Filtar, lammfiltsplädar, badcape och en varsin snuttis :)


Smått och gott- scarf, strumpor, mössor, nappflaskor, nappar och napphållare


En musikmobil till spälsängen som var himla gullig


Och en ynka liten inredningspryl till barnrummet- en tavla ;)


Vi köpte ytterst lite grejer till hemmet. Bättre att köpa när vi flyttat sen. Men dom här burkarna och brickan till köket ryckte vi med oss för Dan ville så gärna ha dom. Med movie-trycks på från 50-talet.


Köpte även en ny kudde till Dan, några örngott och lakan till våran säng. Nya grytvantar, hårspännen och hårspray, skohorn, slev... Ja lite sånt där kraffs som man inte orkar fota. Men det var nog det mesta det tror jag!

Kommentarer
Postat av: Jolie

gud vad mkt fint! Vill oxå handla :-) M har lika filt, fast rosa. O den är hur go som helst, samt att den håller i tvätten ;-)

2010-10-01 @ 16:47:17
URL: http://omenmamma.babyblogg.se/
Postat av: Anso

Å va mkt fint ni fick handlat :)

2010-10-02 @ 17:29:00
Postat av: Mami

Jag tror ni har täckt in allt, nu kan jag slappna av till och med en amningskudde;) Bra jobbat

2010-10-02 @ 19:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0