Visning och kalas

Igår fick vi en tjuvkik på våran blivande lägenhet! Det var visning i en av dom lägenhetrarna som nästan är färdigbyggda så då fick vi komma och titta på hur vi kommer att bo. :) Det var jättefint och det kommer kännas jättebra tror jag! Enda negativa är att vardagsrummet/köket blir väldigt litet. Men det får man ju göra det bästa utav. Badrummet var jättestort och fräscht, alldeles lagomt stort sovrum och stor, rymlig klädkammare. Även altanen var större än vad jag trodde. Så det känns kanon måste jag säga! Tänkte ta kort och lägga upp här, men det var så mycket som va halvfärdigt och papp och plast på allt, så det hade nog varit svårt att se på bild hur det ser ut.

Idag har vi firat Elvin lite i förskott. Jag och Dan kom igår spontant på att vi skulle åka till Öland i helgen och då missar vi lille Elvins kalas på lördag. Så då åkte vi idag dit med en present och en liten tårtlängd och firade honom :) Han fick två dinosaurier som jag tror han blev väldigt glad över :)
Tre år stora killen!

Så imorrn åker vi alltså till Öland. Inget alls planerat utan det bara blev så. Dan längtar mycket hem och tyckte att det var alldeles för längesen han var hemma, så då föreslog jag att vi skulle åka redan imorrn eftersom jag är ledig tre dagar i helgen. Ska bli jättemysigt! Bävar för bilresan bara, men det får gå!


Kommentarer
Postat av: Melanie

Ja det är verkligen inte lätt, detta med renovering. Man vill ju att allt ska bli klart NU! Men det blir ju på Moas villkor och hur mycket ork man har. Efter hallen och efter att köket är klart, så pausar vi nog lite. Vad gött att flytta in i något helt nytt, gud så bra det kommer bli för er. Det är inte långt kvar nu ju, härligt!

Kram!

2010-10-14 @ 06:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0