Alla sätt är bra utom dom dåliga


Dagen började inte så strålande bra idag heller, hehe.. Slarvade med ordentlig frukost i morse, så när jag hade jobbat en liten stund så blev jag svindålig. Yr, illamående och sjösvett, vilket troligtvis kom av för lågt blodsocker. Brukar inte äta så mycket innan jag börjar jobba på morgonen, men nu är det nog nödvändigt med stora-gröt-frukosten för mina små pojkar tar allt jag har :P
Efter jobbet sov jag i typ 2 timmar. Sen bar det av hem till syrran och såg på Sex and the city-filmen nr 2, så det har vart en luuuugn dag, mycket skönt!


Jaa har man ont i ryggen och inte orkar stå rätt upp och ner och skala potatis så får man hitta alternativ :)



Dan höll på med lite annat så jag tänkte att han skulle slippa laga mat idag :P


Kommentarer
Postat av: ulf

har dan tungan i munnen elr inte??hahaha

2010-09-16 @ 12:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0