Barnmorskan

Lunch på stan idag med Carro och Petra, mycket trevligt! Passade på att inhandla nya mjukisbyxor och leggins också :) Går så mycket i mjukisar nu så jag kände att jag åtminstonde kanske skulle gå i ett par som är hela och utan målarfärg på, hehe...

Sen blev det ett besök till barnmorskan på vårdcentralen där hon tog blodtryck och urinprov. Bokade även in alla tider framöver och det blir ett jäkla spring hos läkare och barnmorska framöver! Varannan vecka hela vägen till vecka 34, därefter blir det varje vecka. Men det gör inte mig nått, skönt att bli uppkollad, hehe :)

Sen ringde det en annan vänlig barnmorska från sjukhuset som jag fick en tid för akupunktur nästa vecka för foglossningen. HA!! Up yours du sura barnmorska på förlossningen som var så JÄVLA otrevlig när jag ställde mig i kö för akupunktur i tisdags! Hon sa att "det kan du minsann inte räkna med på länge, för det är MASSA som vill ha det, förstår du!"
Uuuuu va lång tid, en heeeel vecka! Fuck you bitterfitta! Ett stycke charmkurs skulle inte skada där.

Kommentarer
Postat av: Mami

Språket Tina tänk på gossarna dom kanske hör dig;)

2010-09-10 @ 09:52:32
Postat av: Anso

Hahaha :)

2010-09-12 @ 09:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0