Boxningsmatch

Uuuu vilken seg morgon! Jag har varit så trött, så trött, så trött.... E fortfarande trött, hehe. Fick ställa klockan imorse för jag skulle iväg på akupunktur kl 9, snacka om att bokstavligen slääääpa sig någonstans, haha! När jag kom till väntrummet på förlossningen la jag mig som en säl i soffan :) Men det va riktigt skönt att få akupunktur idag. Lite lätt illamående denna gång men inga sjösvettningar. Hon satte en nål rätt i svanskotan idag som faktist kändes lita grann, så då satt den bra sa hon :) Lite småöm nu efteråt.
Blev en vild boxningsmatch mellan busarna i magen när jag låg där, var det akupunktursprotest tro? Haha.. Det sparkade både här och där och så fick dom nog för sig att min blåsa var en rolig boxningsboll för den nitade dom till några ggr så det kändes som jag skulle pinka på mig där jag låg med nålar i ryggen ;)
Var nog första gången jag kände att det sparkade på flera ställen på samma gång i magen, det var så man nästan inte kunde ligga still, haha.

Ska jobba ikväll och även iväg på någon datakurs innan.. Hoppas jag piggnar till snart så jag orkar gå på den, annars bokar jag faktist om den tiden, för jag tänker inte tvinga iväg mig... Prioriterar att jag orkar jobba ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0