Bra dag ändå ;-)

Ja det blev ju en bra dag iallafall, mitt lilla infall under förmiddagen gick över ganska fort sen som jag misstänkte att det skulle göra. Kan inte påstå att jag tyckt att jag märkt av några hormonsspöken innan, men nu har det bubblat upp så jag lipar var och varannan dag! Oftast inte för att jag tycker synd om mig själv som i tidigare inlägg, för det gör jag (faktist) inte speciellt ofta, haha. Oftast lipar jag för lyckliga saker- över hur mycket jag älskar min Dan, över mysiga saker på tv:n eller när jag läser era fina kommentarer (japp, kommentarerna i tidigare inlägg räckte för att få mig att böla lite, haha!) Det är helt sjukt! Trodde lite att det var en överdrift när gravida kvinnor böla för ingenting, men när jag sitter i förmiddags och tokgråter över att jag har mycket disk så inser jag att man faktist med all rätt kan skylla på hormonerna, för det här är inte normalt annars!

Det blev, som sagt en bra dag sen. När jag hade tyckt synd om mig själv en liten stund så tog jag tag i disken, vek lite tvätt och sen kom systeryster med lilla fina Noel på ett besök.




Har även hunnit med att färga håret idag, vilket verkligen va på tiden! Utväxten var inte att leka med innan! (mitt hemska hår syns på bilden med Noel)
Nu är det svaaaaaart igen, härligt! :P


Vid fyra-tiden begav jag mig ner till stan för en fika med Malin. Supermysigt och det var alldeles för längesen jag träffade henne! Hoppas på en middag på Habibi snart cutie ;)


Dan slöt upp på en snabbkaffe sen for vi vidare till ByggMax för ett sista inköp av nån liten plankjäkel som fattades för att vi äntligen ska bli HELT klara med köket. Fanns inte så breda plank som Dan behövde så han tyckte att vi skulle åka hem till mamma och kolla i hennes garage, där finns det en hel del drét ;) Så det gjorde vi och visst hittade han en planka som kommer funka fint till sockel under köksskåpet. Och lägligt nog var maten klar när vi kom dit så pappa fick skippa matlåda och vi slapp å laga mat, perfekt! ;)

Så blev min dag, som var sååååå hemsk till en början! Visst har jag gjort en hel del med tanke på att jag satt och grinade i förmiddags att jag var HEEELT orkeslös? ;) Haha, ja vad ska man göra mer än att skratta åt sig själv?

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ächens da. Sådär hormonstint och blödig kan jag va, TROTS att jag inte är gravid. Inga konstigheter! ;o) Hahaha! Eller så är det just det jag är....:o/

2010-09-14 @ 22:19:22
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0