Fredag

Nej pappa Dan fick aldrig se någon spark igår, men däremot fick han sig en käftsmäll :) När bebisarna drog igång under kvällen så la jag mig så att Dan skulle kunna se buffandet. Han la då örat mot magen och pratade lite med bebisarna, varpå han får sig en känga rätt på kinden, haha! Dans min där var oslagbar kan jag säga! :) Han for upp med gapande mun och med de mest uppspärrade ögon, han var nog i chock, det var riktigt kul, hehe.

Idag har jag varit hos barnmorskan igen. Urinprov och blodtryck som alltid, sen lyssnade hon även på hjärtljuden. Hon kunde inte lova att hon skulle höra båda, för ibland kan dom ligga ivägen för varandra, men hon hörde (och jag också såklart) båda två klart och tydligt :)
142 respektive 147 smattrade dom små hjärtanen på i :)

Nu är det fredag och mys. Vi har nyss ätit sushi vilket var underbart gott! Va nästan ett år sen jag åt det nu, helt sjukt! Både jag och Dan älskar sushi, men ändå blir det inte att vi köper det så ofta, mycket konstigt! Ska bli ändring på det nu!
Och om någon undrar så åt jag en så kallad mamma-sushi, speciellt lämpad för gravida ;)
Tittar på The book of Eli nu, blir en tidig kväll ikväll för imorrn bitti drar vi till ULLAREEEEED, jajjemen! Ska bli SÅ kul!
Trevlig helg alla goa!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Jamen det är ju för att det är så äckligt dyrt med sushi, men himmelskt gott verkligen:) Mys att pappa också får känna:) kram!

2010-09-25 @ 08:30:09
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0